neděle 12. července 2015

Holiday and holiday plans 2015

Ahoj všem! Po  dlouhé pauze jsem se rozhodla,že opět začnu s blogováním.Už od minulého roku jsem se tu neukázala,ale musím říct,že mi blog moc chyběl.Celý rok byl ale pro mně velmi náročný,hlavně kvůli škole,protože jsem byla maturitní ročník,takže na blog nebylo moc času.Teď už je  ale všechno konečně za mnou a od 19.května si užívám prázdnin,které mi končí 1.září,kdy nastupuji na roční jazykovou školu.

Letošní prázdniny mám celkem nabité a ještě jsem ani neměla čas se nudit.Velmi často chodím někam ven s přáteli,často na hory,na nákupy,do kina,posilovny,kavárny nebo čajovny a když je venku horko,ležím celé dny na zahradě u bazénu.
O prázdninách jsem už byla s rodinou na výlet v Praze,před pár dny jsem také byla s kámoškou na festivalu Beats for Love v Ostravě a 11.července se moje teta vdávala a já byla poprvé v životě družička,i když hodně stará :D
I když už já mám skoro 2 měsíce prázdnin za sebou,čeká mne ještě mnoho plánů.Je jich opravdu doufám že je o prázdninách

Plány letošního léta
1.Dovolená s rodinou v Chorvatsku
Po několika letech jedeme opět s rodinou na týden do Chorvatska.Letos jedeme do Gradace,kde už jsem asi před 10 lety byla a dokonce budeme ve stejném hotelu.

2.Cvičit,cvičit,cvičit!
O prázdninách jsem párkrát byla s kámoškou  ve fitku,snažím se taky někdy jezdit na kole,i když se to u nás moc nedá,protože bydlíme na horách a jednou jsem byla na bruslích.Chtěla bych se ale věnovat sportu daleko víc,tak snad se to letos povede.

3.Čtení knih
Konečně se už nemusím zabývat povinnou četbou a přečíst si něco co se mi líbí.Už jsem stačila přečíst 2 knihy a chystám se brzy na další.Už se moc těším na knížku Prvních sto,protože neskutečně zbožnuji tento stejnojmenný seriál.

4.Procházky se psem 
Jelikož mám doma malého bílého psa a přes rok,abych řekla pravdu,jsem se mu moc nevěnovala.Teď se mu to snažím vynahradit :D

5.Filmy a seriály
Chtěla bych se konečně začít dívat na Pretty little liars,protože jsem s tímto seriálem skončila minulý rok a taky na Once upon a time a nějaké další seriály nebo i filmy.

6.USA
Ano! Splnil se můj mnoholetý sen a pojedu 15.srpna na dva týdny na jazykový kurz do Ameriky! Jedu společně se svou kamarádkou a budeme v Los Angeles,konkrétně v Hollywoodu.Bydlení mám e zajištěné v rodině a přes týden budeme chodit do školy,takže se snad o něco zdokonalím v angličtině.Čekají na nás také výlety a různé akce,na které se strašně moc těším.


Plánů na letošní prázdniny mi zbývá ještě opravdu dost,tak doufám že se mi všechno podaří stihnout!



1 komentář :

  1. Mám naprosto stejné plány (kromě teda USA) !! :-))a jeste mam v planu procvicovat angličtinu a nemcinu.:D

    OdpovědětVymazat